Košík je prázdný
Aktuality

Nové dvouválce řady iGX

Honda rozšiřuje svoji modelovou řadu dvouválcových motorů GX o modely iGX700 a iGX800, respektive o vertikální provedení iGXV700 a iGXV800.
Tyto modely jsou vybavené systémem elektronického vstřikování paliva (EFI) nahrazujícím konvenční karburátor, nabízí další vlastnosti a spolehlivost pro širokou škálu profesionálních zařízení, zahrnujících stavební stroje (řezače spar, hladičky betonu, vibrační válce, elektrocentrály atd.) a zahradní a parkovou techniku (traktory, drtiče atd.).

Základní vlastnosti:

  • Kompaktní design podobný stávajícím dvouválcům, umožňující snadné použití do stávajících aplikací OEM výrobců
  • Integrovaná architektura ECU (umožňující ‘správu’ klíčových aspektů provozu motoru) rozšiřuje stávající řadu motorů iGX (iGX270 a iGX390) 
  • STR (Self Tuning Regulator) regulátor otáček pro zajištění stabilních otáček motoru i za podmínek měnícího se zatížení
  • Technologie elektronického vstřikování paliva (EFI) pro špičkovou spotřebu paliva
  • Automatický sytič pro snadné použití, a zároveň snížení problémů spojených s použitím karburátoru
  • Jednodušší diagnostika pro ještě delší životnost motoru a zkrácení prostojů
  • Rozšířené možnosti komunikace a vzdáleného ovládání díky sběrnici CAN bus 
  • Výkon iGX/iGXV700 - 16,5 kW (22,1 HP)/3600 ot.min-1, 48,3 Nm, iGX/iGXV800 - 18,5 kW (24,8 Nm)/3600 ot.min-1, 54,5 Nm.

 
Hlavní charakteristiky v detailech:

  • Stejně jako u stávajících motorů Honda GX630/GXV630 and GX690/GXV690, nové motory mají kompaktní design zahrnující hemisférický spalovací prostor, integrovaný válec a hlavu válce a kované ocelové ojnice.  Ostatní vlastnosti, které uživatelé ocení, zahrnují digitální systém zapalování, vzduchový filtr s dlouhou životností, startér motoru automobilového typu a tlakové palivové čerpadlo. Všechny tyto prvky zajišťují vysokou efektivitu, špičkové chlazení, nízkou hlučnost a vibrace, stejně jako spolehlivý výkon.
  • S podobným blokem jako u GX630/GXV630 a GX690/GXV690, jsou rozměry iGX700/iGXV700 a iGX800/iGXV800 rovněž podobné, umožňující výrobcům maximální flexibilitu s ohledem na existující přípravky a rámy.
  • Řídící jednotka ECU nabízí kompletní možnosti dálkového ovládání drive-by-wire, což umožňuje ‘spravovat’ klíčové aspekty provozu motoru, a otáčky motoru mohou být naprogramované požadavky zatížení a otáček (např. úsporný / výkonový režim).
     
  • Samoladící regulátor otáček (STR) minimalizuje pokles v otáčkách motoru ve srovnání s klasickým mechanickým regulátorem otáček, a to díky elektronickému ovládání klapky plynu, tak aby byly zajištěné konstatní otáčky motoru i při měnícím se zatížení.
  • Konfigurace elektronického vstřikování paliva EFI eliminuje karburátor a umožňuje elektronicky ovládat vstřikovač paliva, tak aby byla zajištěno požadované množství paliva, čímž nabízí klíčové vlastnosti těchto nových modelů, včetně:
    • Nízká spotřeba paliva, díky neustálému sledování a upravování poměru vzduch/palivo s ohledem na měnící se provozní podmínky motoru.
    • Vylepšená spolehlivost a snížené nároky na údržbu díky omezení problémů s karburátory spojených kvalitou paliva.
    • Vylepšené startování díky trvalé optimalizaci poměru směsi vzduch/palivo.
    • Vylepšení uživatelského komfortu díky eliminaci manuálního sytiče a odpojovače přívodu paliva.
  • Snadnější diagnostika a komunikace mezi řídícími jednotkami ECU.Nové modely dvouválcových motorů nabízí digitální počitadlo motohodin a LED kontrolku, která informuje uživatele o možných závadách, jako je například nedostatečné množství motorového oleje, abnormální napětí startovací baterie, problémy se senzory atd. Tyto kontrolky jsou konstruované takovým způsobem, aby upozornili obsluhu, že je potřeba provést nějakou akci.
    Nové modely dvouválcových motorů nabízí standardizovaný způsob pro komunikaci mezi řídícími jednotkami, čímž vytváří OEM specifickou/unikátní přidanou hodnotu díky rozšířené nabídce možnostní dálkového ovládání, připojení v rámci IoT (Internet of Things) a snadnější diagnostiku.

Všechny nové modely plní nejpřísnější emisní standardy, včetně evropské ‘’Stage V’’ (EURO5) a US standardů ‘’EPA Phase 3’’ a ‘’CARB Tier 3’’.

 

Motory budou dostupné na trhu na podzim 2019.

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Auta Honda Moto Global Honda BG Technik Vari Selvo