Registrace stroje
Košík je prázdný

Lehké kufříkové elektrocentrály

Snadno ovladatelné, lehce přenosné, kompaktní a mimořádně tiché elektrocentrály poskytují kvalitní elektrickou energii i v nejvzdálenějších, nejzapadlejších koutech Země. Tyto lehké a snadno přenosné elektrocentrály s velmi úsporným provozem disponují zvukově izolovanou kapotáží, doplněnou moderním a výkonným tlumičem pro snížení provozního hluku na minimální možnou úroveň. Díky použití moderních a lehkých materiálů, jako je např. hořčík, je hmotnost těchto elektrocentrál snížena na minimum. Unikátní invertorová technologie použitá u modelů s označením EU produkuje vysoce kvalitní elektrický výstup umožňující napájení velmi citlivých elektronických přístrojů jako je např. výpočetní technika a snižuje riziko případných poruch nebo poškození spotřebičů způsobených napájením nekvalitní a nestabilní elektrickou energií. Nejčastější způsoby využití jsou kemping, karavaning, zahradní spotřebiče, lehké ruční nářadí, osvětlení, notebooky, počítače, domácí spotřebiče, filmování a fotografování, využijí je též majitelé lodí.

Lehká kufříková elektrocentrála EU 10i

Lehká kufříková elektrocentrála EU 10i

  • Elektrický výstup
  • 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)
  • 1000
  • Technologie regulace el.výstupu
  • Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup
  • 12V / 8A
  • Objem palivové nádrže (litrů)
  • 2,1
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
  • 3,5
  • Model motoru
  • GXH 50
  • Suchá hmotnost (kg)
  • 13

Záruka 5 let

Eco-Throttle™

Snadné startování motoru

Elektrická bezpečnost

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Antivibrační systém

Odhlučnění

Prodloužení doby provozu

37 990 Kčskladem
Koupit
Lehká kufříková elektrocentrála EU 22iT
Doporučujeme

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22iT

  • Elektrický výstup
  • 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)
  • 2200
  • Technologie regulace el.výstupu
  • Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Stejnosměrný výstup
  • 12V / 8,3A
  • Objem palivové nádrže (litrů)
  • 3,6
  • Model motoru
  • GXR 120
  • Suchá hmotnost (kg)
  • 21,1

Záruka 5 let

Eco-Throttle™

Snadné startování motoru

Elektrická bezpečnost

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Antivibrační systém

Odhlučnění

Prodloužení doby provozu

42 990 Kčskladem
Koupit
Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i
Novinka

Lehká kufříková elektrocentrála EU 32i

  • Elektrický výstup
  • 230V / 50Hz
  • Maximální výkon (VA)
  • 3200
  • Technologie regulace el.výstupu
  • Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
  • Objem palivové nádrže (litrů)
  • 4,6
  • Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
  • 3,0
  • Model motoru
  • GX 130 (Electronic Fuel Injection)
  • Suchá hmotnost (kg)
  • 26,7

Motor specifikace "PRO"

Záruka 5 let

Eco-Throttle™

Snadné startování motoru

Elektrická bezpečnost

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Antivibrační systém

Odhlučnění

Motor se vstřikováním paliva Honda FI

Nejlehčí ve své třídě

89 990 Kčskladem
Koupit

Technologie

Záruka 5 let

Záruka 5 let

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

Eco-Throttle™

Eco-Throttle™

Jedná se o systém, který automaticky upravuje otáčky motoru přesně podle zatížení s cílem dosáhnout optimálního chodu vzhledem k zátěži, úspoře paliva, snížení hlučnosti, udržení max. výkonu a prodloužení životnosti motoru. Systém pracuje na principu okamžité rekce na odběr el. proudu. Tzn. např. řemeslník pracuje s vrtačkou tak, že střídavě vrtá a potom šroubuje a zase vrtá a potom šroubuje. Tak se opakuje. Namísto toho, aby elektrocentrála běžela nepřetržitě na plný výkon i v době šroubování, kdy není žádný odběr, tak si automaticky upraví otáčky motoru do volnoběhu a šetří se tím jak elektrocentrála, tak i palivo. Navíc elektrocentrála nepřetržitě monitiruje velikost odběru el. proudu a dle toho optimálně dávkuje otáčky motoru. Elektrocentrála tak pracuje vždy v optimálním režimu a nedochází k nadměrnému opotřebování, hlučnosti a spotřebě paliva.

OIL ALERT™

OIL ALERT™

Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.

Elektrická bezpečnost

Elektrická bezpečnost

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Souběžný provoz dvou elektrocentrál

Mezi přední výhody invertorové technologie patří možnost souběžného provozu nebo-li "sfázování" dvou identických elektrocentrál. S použitím speciálních propojovacích kabelů pro souběžný provoz lze propojit dvě identické elektrocentrály a získat tak dvojnásobek elektrického výkonu. Podle aktuální potřeby je tak zajištěna možnost napájení většího spotřebiče bez nutnosti výměny elektrocentrály za větší a těžší. Naopak lze rovněž obě elektrocentrály od sebe odpojit a používat samostatně.

Antivibrační systém

Antivibrační systém

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu virací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

Odhlučnění

Odhlučnění

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

Invertor

Invertor

Invertorové elektrocentrály počítačově modulují jak průběh a velikost napětí, tak i stabilitu frekvence bez závislosti na otáčkách motoru a poskytují tak elektrický proud mimořádně vysoké kvality. Invertorová technologie umožňuje zkonstruovat výjimečně kompaktní elektrocentrálu s alternátorem téměř poloviční velikosti a hmotnosti než u konvenčních elektrocentrál s jinými regulacemi výstupního napětí stejného výkonu. Invertorové elektrocentrály jsou ideálním napájením vysoce citlivých elektronických zařízení jako jsou např. počítače, zajišťují optimalizovanou elektrickou energii jak pro reakční typy spotřebičů, tak i elektronické přístroje. Tím je zajištěna i max. výkonnost a dlouhá životnost napájených spotřebičů. Invertorové elektrocentrály jsou vyráběny výhradně v plně odhlučněném, kapotovaném nebo kufříkovém provedení s minimální hlučností, velmi nízkou hmotností a spotřebou paliva.

Podvozek kapotovaných elektrocentrál

Podvozek kapotovaných elektrocentrál

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou vetší modely kapotovaných elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál malé velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda