Registrace stroje
Košík je prázdný

Čtyřtaktní motory Honda

Honda je největším výrobcem spalovacích motorů na světě. Tečka... Motory Honda slouží, kam se podíváte. Máme je doma, používáme je na zahradě, při práci, pohánějí naše auta, motocykly i lodě, pomáhají zachraňovat životy i majetek lidí, získávají ocenění v závodech Moto GP i Formule 1, dokonce létají... Jejich historie odpovídá jejich záběru. Již v roce 1953 přišla Honda s typem "H". Byl to první a zároveň poslední dvoutaktní motor. Filozofie Hondy, stanovená jejím zakladatelem, mluví od začátku o ekologii, proto Honda od té doby vyrábí pouze čtyřtaktní motory. Velmi důsledně dohlíží na maximální efektivitu a dodržování všech nejpřísnějších světových standardů. 

V naší nabídce najdete velikou škálu motorů, pro různá použití. Ve světě i v České republice zařazuje motory Honda do své výroby celá řada výrobců malé zahradní a komunální techniky, malé stavební techniky, požární techniky, vyprošťovací a záchranné techniky, osvětlení, techniky pro výrobu elektrické energie a mnoho dalších využití. Ze světových značek používají pohonné jednotky  Honda třeba Dynapac, Wacker, Husquarna, Stiga a mnoho dalších. V Evropě se o požadavky zákazníků i legislativy stará speciální Evropské Centrum pro motory (European Engine Center), sídlící v Belgii, které zde Honda zřídila právě proto, aby byla svým evropským zákazníkům blíž.

honda, ač mnohdy kopírována, nikdy Nedostižena...

Pokud kupujete nějaký stroj, ujistěte se, že je skutečně osazen originálním motorem Honda. Motory této značky jsou často terčem plagiátorů, kteří motory Honda napodobují, ale kvalitou zdaleka nedosahují vysoké laťka Hondy.

Mini 4-takty

Miničtyřtaktní motory Honda pro ručně nesené stroje a jiné menší stroje, vyžadující spolehlivý malý motor. Jde o nejlehčí a nejmenší čtyřtaktní motory na světě.

GX 25

GX 25

Nevídané se stalo skutečností. Nové milénium v roce 2000 Honda přivítala úplným zrušením výroby dvoutaktních motorů. Vznikly tak na světě první mini čtyřtaktní motory zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm, které spalují čistý automobilový benzín, mají uzavřenou olejovou náplň a pracují spolehlivě ve všech polohách v rozsahu 360°. Jsou nesrovnatelně tišší, úspornější a produkují až o 85% nižší emise než jejich dvoutaktní protějšky. Mimořádně snadné startování, příjemný zvuk, bez nutnosti míchání oleje do benzínu v předepsaných poměrech, snadná údržba a legendární spolehlivost potěší každého uživatele. Rychlý nástup a plochý průběh ohromného kroutícího momentu v celém rozsahu otáček předurčuje tohoto "svalovce muší váhy" k pohonu malých strojů jak z oblasti zahradní techniky, čerpací techniky, elektrocentrál, tak i malé stavební mechanizace.

od 9 299 Kč
GX 35

GX 35

Nevídané se stalo skutečností. Nové milénium v roce 2000 Honda přivítala úplným zrušením výroby dvoutaktních motorů. Vznikly tak na světě první mini čtyřtaktní motory zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm, které spalují čistý automobilový benzín, mají uzavřenou olejovou náplň a pracují spolehlivě ve všech polohách v rozsahu 360°. Jsou nesrovnatelně tišší, úspornější a produkují až o 85% nižší emise než jejich dvoutaktní protějšky. Mimořádně snadné startování, příjemný zvuk, bez nutnosti míchání oleje do benzínu v předepsaných poměrech, snadná údržba a legendární spolehlivost potěší každého uživatele. Rychlý nástup a plochý průběh ohromného kroutícího momentu v celém rozsahu otáček předurčuje tohoto "svalovce muší váhy" k pohonu malých strojů jak z oblasti zahradní techniky, čerpací techniky, elektrocentrál, tak i malé stavební mechanizace.

od 10 229 Kč
GX 50
Novinka

GX 50

Nevídané se stalo skutečností. Nové milénium v roce 2000 Honda přivítala úplným zrušením výroby dvoutaktních motorů. Vznikly tak na světě první mini čtyřtaktní motory zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm a od roku 2018 se tato rodinka rozrostla o model GX 50, zdvihového objemu 50 ccm. Motory spalují čistý automobilový benzín, mají uzavřenou olejovou náplň a pracují spolehlivě ve všech polohách v rozsahu 360°. Jsou nesrovnatelně tišší, úspornější a produkují až o 85% nižší emise než jejich dvoutaktní protějšky. Mimořádně snadné startování, příjemný zvuk, bez nutnosti míchání oleje do benzínu v předepsaných poměrech, snadná údržba a legendární spolehlivost potěší každého uživatele. Rychlý nástup a plochý průběh ohromného kroutícího momentu v celém rozsahu otáček předurčuje tohoto "svalovce muší váhy" k pohonu malých strojů jak z oblasti zahradní techniky, čerpací techniky, elektrocentrál, tak i malé stavební mechanizace.

od 10 960 Kč

Motory s vertikální hřídelí

Čtyřtaktní motory Honda s vertikální hřídelí pro zahradní či malé zemědělské a komunální stroje nebo plovoucí čerpadla.

GCVx 170
Novinka

GCVx 170

Nový motor Honda GCVx přináší bezkonkurenčně nejnižší spotřebu paliva a nejvyšší výkon a kroutící moment ve své třídě . Výkonem a kroutícím momentem jsou srovnatelné s motory o úroveň většími. Zároveň Honda tímto motorem cílí na převážně domácí a hobby uživatele, kteří vyžadují kromě nízkých nákladů na provoz i vysoký uživatelský komfort, snadnou obsluhu a nenáročnou údržbu. Tomu odpovídá lehký start, nízká hmotnost, nízká hlučnost, hospodárnost provozu, mimořádně nízké vibrace a nenáročná údržba v podobě snadného přístupu ke všem základním prvkům motoru.

od 9 617 Kč
GCVx 200
Novinka

GCVx 200

Nový motor Honda GCVx přináší bezkonkurenčně nejnižší spotřebu paliva a nejvyšší výkon a kroutící moment ve své třídě . Výkonem a kroutícím momentem jsou srovnatelné s motory o úroveň většími. S úspěchem tyto motory pohánějí např. velmi oblíbené ručně vedené komunální stroje jako jsou mulčovače nebo sekačky na vysokou trávu. Zároveň Honda tímto motorem také cílí na domácí a hobby uživatele, kteří vyžadují kromě nízkých nákladů na provoz i vysoký uživatelský komfort, snadnou obsluhu a nenáročnou údržbu. Tomu odpovídá lehký start, nízká hmotnost, nízká hlučnost, hospodárnost provozu, mimořádně nízké vibrace a nenáročná údržba v podobě snadného přístupu ke všem základním prvkům motoru.

od 10 098 Kč
GXV 390

GXV 390

Standardem je kvalita a výkon. Díky své legendární spolehlivosti, životnosti a výkonu se staly motory Honda řady GX vzorem pro pohonné jednotky pro malou techniku ve stavebnictví, energetice, záchranných složkách, logistice, zemědělství, zahradnictví a všude tam, kde je nutný spolehlivý a výkonný pohon spalovacím motorem. Motory GXV vycházejí konstrukčně právě z těchto motorů a jsou určeny pro všechny aplikace, kde je vyžadován vertikální výstup hnací hřídele, např profesionální komunální úklidové stroje, profesionální sekačky, čerpadla, brusky kolejnic a další průmyslové aplikace. Motory splňují ta nejpřísnější kritéria na emise, hlučnost, úsporný provoz a vibrace. To vše bez jakéhokoliv zásahu do deklarovaných výkonů.

od 28 955 Kč

Motory s horizontální hřídelí

Čtyřtaktní motory Honda s horizontální hřídelí pro pohon strojů z oblastí jako je malá stavební mechanizace, malá komunální a zemědělská technika, zahradní technika, přenosné elektrocentrály, přenosná rámová čerpadla a mnohé jiné.

GX 160

GX 160

Standardem je kvalita a výkon. Díky své legendární spolehlivosti, životnosti a výkonu se staly motory Honda řady GX vzorem pro pohonné jednotky pro malou techniku ve stavebnictví, energetice, záchranných složkách, logistice, zemědělství, zahradnictví a všude tam, kde je nutný spolehlivý a výkonný pohon spalovacím motorem. Motory splňují ta nejpřísnější kritéria na emise, hlučnost, úsporný provoz a vibrace. To vše bez jakéhokoliv zásahu do deklarovaných výkonů.

od 9 573 Kč
GX 390

GX 390

Standardem je kvalita a výkon. Díky své legendární spolehlivosti, životnosti a výkonu se staly motory Honda řady GX vzorem pro pohonné jednotky pro malou techniku ve stavebnictví, energetice, záchranných složkách, logistice, zemědělství, zahradnictví a všude tam, kde je nutný spolehlivý a výkonný pohon spalovacím motorem. Motory splňují ta nejpřísnější kritéria na emise, hlučnost, úsporný provoz a vibrace. To vše bez jakéhokoliv zásahu do deklarovaných výkonů.

od 23 818 Kč
GX 690

GX 690

Standardem je kvalita a výkon. Díky své legendární spolehlivosti, životnosti a výkonu se staly motory Honda řady GX vzorem pro pohonné jednotky pro malou techniku ve stavebnictví, energetice, záchranných složkách, logistice, zemědělství, zahradnictví a všude tam, kde je nutný spolehlivý a výkonný pohon spalovacím motorem. Pro větší stroje, náročné na vysoký a stabilní kroutící moment jsou určeny vidlicové dvouválcové motory GX 690. Motory splňují ta nejpřísnější kritéria na emise, hlučnost, úsporný provoz a vibrace. To vše bez jakéhokoliv zásahu do deklarovaných výkonů.

od 64 047 Kč
Olej motorový Honda, 1,0 L - SAE10W30 API SL/CF

Olej motorový Honda, 1,0 L - SAE10W30 API SL/CF

Částečně syntetický motorový olej Honda (1,0L) určený pro použití ve čtyřtaktních motorech Honda. Zaručuje vynikající mazací schopnosti jak v letním, tak i zimním období a zaručuje bezproblémové starty motorů i při nízkých teplotách.

255 Kčskladem
Koupit
Svíčka zapalovací NGK BPR5ES

Svíčka zapalovací NGK BPR5ES

Zapalovací svíčka do čtyřtaktního motoru Honda.

203 Kčskladem
Koupit
Filtr vzduchový  pro motor GCVx 145/170/200

Filtr vzduchový pro motor GCVx 145/170/200

Vzduchový filtr do motoru GCVx145/170/200.

294 Kčskladem
Koupit

Technologie

Mimořádně silný motor Honda

Mimořádně silný motor Honda

Motor Honda řady GCVx je motor nové generace, připravený pro plnění požadavků nové emisní normy EURO 5, platné od 1.1.2019.

Od svého předchůdce a od všech ostatních konkurentů se po všech stránkách posunul o úroveň výše. Z ekologického hlediska motor patří v čistotě provozu na čelo v celosvětové nabídce. Díky nové konstrukci a použitým materiálům se snížila spotřeba paliva o 12%, hmotnost o neuvěřitelných 20% a nárůst výkonu a kroutícího momentu o 15%. Tento motor tvoří svým výkonem světovou špičku v dané kategorii.

Motor specifikace "PRO"

Motor specifikace "PRO"

Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie. Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě plní jen ty nejvyšší nároky. Díky modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".

Automatický sytič

Automatický sytič

Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při provozu

 

OIL ALERT™

OIL ALERT™

Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.

Snadné startování motoru

Motor je opatřen zařízením, které při startování lankem odstraňuje veškerý třecí odpor motoru při startu. Znamená to, že se obsluha při startování nemusí bát, jestli bude mít dostatek síly pro nastartování lankem. Start je natolik snadný, že jej zvládne i malé děvče.

4-taktní motor HONDA

4-taktní motor HONDA

O pohon křovinořezů a i ostatních lehkých, ručně nesených strojů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem? Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí. Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování.
Snížené provozní náklady a snadná údržba. Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba. Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.

Průmyslový profesionální motor

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrostart

Elektrostart

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Power Equipment BG Technik Vari EGO
Selvo Altendorf OAV Vitap
Honda Auta Honda Moto Global Honda