Košík je prázdný

Čtyřtaktní motory Honda

Honda je největším výrobcem spalovacích motorů na světě. Tečka... Motory Honda slouží, kam se podíváte. Máme je doma, používáme je na zahradě, při práci, pohánějí naše auta, motocykly i lodě, pomáhají zachraňovat životy i majetek lidí, získávají ocenění v závodech Moto GP i Formule 1, dokonce létají... Jejich historie odpovídá jejich záběru. Již v roce 1953 přišla Honda s typem "H". Byl to první a zároveň poslední dvoutaktní motor. Filozofie Hondy, stanovená jejím zakladatelem, mluví od začátku o ekologii, proto Honda od té doby vyrábí pouze čtyřtaktní motory. Velmi důsledně dohlíží na maximální efektivitu a dodržování všech nejpřísnějších světových standardů. 

V naší nabídce najdete velikou škálu motorů, pro různá použití. Ve světě i v České republice zařazuje motory Honda do své výroby celá řada výrobců malé zahradní a komunální techniky, malé stavební techniky, požární techniky, vyprošťovací a záchranné techniky, osvětlení, techniky pro výrobu elektrické energie a mnoho dalších využití. Ze světových značek používají pohonné jednotky  Honda třeba Dynapac, Wacker, Husquarna, Stiga a mnoho dalších. V Evropě se o požadavky zákazníků i legislativy stará speciální Evropské Centrum pro motory (European Engine Center), sídlící v Belgii, které zde Honda zřídila právě proto, aby byla svým evropským zákazníkům blíž.

honda, ač mnohdy kopírována, nikdy Nedostižena...

Pokud kupujete nějaký stroj, ujistěte se, že je skutečně osazen originálním motorem Honda. Motory této značky jsou často terčem plagiátorů, kteří motory Honda napodobují, ale kvalitou zdaleka nedosahují vysoké laťka Hondy.

Mini 4-takty

Miničtyřtaktní motory Honda pro ručně nesené stroje a jiné menší stroje, vyžadující spolehlivý malý motor. Jde o nejlehčí a nejmenší čtyřtaktní motory na světě.

Motory s vertikální hřídelí

Čtyřtaktní motory Honda s vertikální hřídelí pro zahradní či malé zemědělské a komunální stroje nebo plovoucí čerpadla.

Motory s horizontální hřídelí

Čtyřtaktní motory Honda s horizontální hřídelí pro pohon strojů z oblastí jako je malá stavební mechanizace, malá komunální a zemědělská technika, zahradní technika, přenosné elektrocentrály, přenosná rámová čerpadla a mnohé jiné.

Technologie

Mimořádně silný motor Honda

Mimořádně silný motor Honda

Motor Honda řady GCVx je motor nové generace, připravený pro plnění požadavků nové emisní normy EURO 5, platné od 1.1.2019.

Od svého předchůdce a od všech ostatních konkurentů se po všech stránkách posunul o úroveň výše. Z ekologického hlediska motor patří v čistotě provozu na čelo v celosvětové nabídce. Díky nové konstrukci a použitým materiálům se snížila spotřeba paliva o 12%, hmotnost o neuvěřitelných 20% a nárůst výkonu a kroutícího momentu o 15%. Tento motor tvoří svým výkonem světovou špičku v dané kategorii.

Motor specifikace "PRO"

Motor specifikace "PRO"

Honda je historicky průkopníkem ve vývoji špičkových 4 taktních spalovacích motorů a špičkové dvouválcové V-twin technologie. Vysoká spolehlivost, výkon a čistota výfukových plynů jsou hlavními rysy motorů Honda a my jsme právem hrdi na důvěru zákazníků napříč spektrem všech uživatelů od domácích hobby provozovatelů až po profesionály ve stavebnictví a průmyslu. Není proto divu, že motory Honda spolehlivě plní jen ty nejvyšší nároky. Díky modernímu digitálnímu zapalování má motor špičkový výkon a stabilní a konstantní kroutící moment. Nový, zcela přepracovaný systém dávkování paliva, systém sání, obecné snížení třecích a setrvačných sil v motoru zaručují snížené emise a spotřeba paliva patří k nejnižším v této kategorii motorů. Čistě profesionální motory Honda, jsou opatřeny rozvodem OHV, ocelovou vložkou válce, uložením klikové hřídele v průmyslových kuličkových ložiscích, velkoobjemovým vzduchovým filtrem, kovovým krytem ventilátoru a dalšími technickými vychytávkami. Prostě vším, co je nezbytné pro zařízení specifikace "PRO", tzn. "PROFESIONÁL".

Automatický sytič

Automatický sytič

Tak jako u současných automobilů neznáme co je to sytič, tak je tomu dnes i u motorů na sekačkách. Každý benzínový motor, když je studený, potřebuje při startování obohatit spalovací směs, kterou do motoru připravuje karburátor, opatřený sytičem. Dříve byla na motorech zvláštní páčka na ovládání sytiče. Dnes již tuto činnost za nás vykonává automatické zařízení, které znatelně usnadňuje ovládání motoru a přispívá tak k vysokému komfortu při provozu

 

OIL ALERT™

OIL ALERT™

Motor je opatřen tzv. olejovým čidlem, které hlídá množství oleje v motoru. Preventivním automatickým vypnutím předchází poškození motoru v případě, že olej klesne pod minimální bezpečnou provozní hladinu. Motor nelze nastartovat, dokud nebude hladina oleje na předepsané úrovni. Nelze však opomíjet průběžnou kontrolu množství oleje v motoru dle pokynů v návodu k obsluze.

Snadné startování motoru

Motor je opatřen zařízením, které při startování lankem odstraňuje veškerý třecí odpor motoru při startu. Znamená to, že se obsluha při startování nemusí bát, jestli bude mít dostatek síly pro nastartování lankem. Start je natolik snadný, že jej zvládne i malé děvče.

4-taktní motor HONDA

4-taktní motor HONDA

O pohon křovinořezů a i ostatních lehkých, ručně nesených strojů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem? Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí. Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování.
Snížené provozní náklady a snadná údržba. Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba. Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.

Průmyslový profesionální motor

Průmyslový profesionální motor

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrostart

Elektrostart

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.

Honda Power Equipment

Motorové stroje Honda se do České republiky začaly oficiálně dovážet v roce 1992. První smlouva o zastoupení byla mezi firmou BG Technik a Honda Motor Co.,Ltd. podepsána 26. 12. 1992. Od té doby je vybudováno kompletní zastoupení Honda Power Equipment (Honda - motorové stroje) včetně dovozních a obchodních služeb prostřednictvím široké dealerské sítě, technickým zázemím s poradenskou a podpůrnou servisní činností. Unikátní systém zásobování náhradními díly umožňuje v případě nutnosti opravit i stroj starý třeba i 20 let.

Vaše důvěra je pro nás zavazující a uděláme vše pro to, aby Honda byla pro Vás nikoliv "starostí", ale zábavou.

Honda Auta Honda Moto Global Honda BG Technik Vari Selvo