Užíváním tohoto webu souhlasíte s použitím souborů cookies, které tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Co jsou cookies?
Košík 0,- Kč0 ks
Košík

Nový Mini 4-taktní motor GX 50

15. srpna 2018

 Motory GX22 a GX31, které byly představené v roce 1997, Honda vytvořila světově první “4-taktní motory umožňující náklon v rozsah 360°” (‘mini-4’ (M4) motory) určené pro ručně nesené aplikace; specifický trh, kterému do té doby dominovali 2-taktní motory. V té době bylo zavedení těchto motorů považováno za výrazný posun technologie, o které se říkalo, že je to nemožné.

V roce 2002, Honda uvedla druhou generaci motorů v této kategorii; GX25 a GX35 s vylepšeným poměrem hmotnost-výkon v porovnání s první generací M4 motorů.

V porovnání s 2-taktními motory, tyto motory nejsou pouze více přátelské k životnímu prostředí, ale take méně hlučné, mají méně vibrací a lze je snadněji startovat a servisovat.

Všechny tyto vlastnosti v kombinaci s proslulou spolehlivostí Honda, z nich činí výhodnou volbu k výrobě především průmyslových/komerčních a ‘prémiových domácích’ zařízení pro údržbu trávníku a zahrady (křovinořezy, minikultivátory), stavební (vibrační lišty na beton, minipěchy, mininavijáky) a pro volnočasový segment (karting).

Byli jsme kontaktováni mnoha zákazníky, kteří požadovali “4-taktní motor ve výkonové úrovní 2HP’’ s vylepšenou spotřebou paliva, vyšší provozní efektivitou, tak jak uživatelé nemají alternativu k použití 2-taktních motorů pro jejich využití.

S ohledem na intenzivní použití aplikací, potenciálně poháněných GX50 (např.křovinořezy na některých trzích jsou používány zhruba 6 hodin denně, 5 dní v týdnu), bateriový pohon není alternativou. Ačkoliv se řeší “zvyšující se’’ trend elektrifikace, Honda věří, že trh pro banzínové motory v této třídě stale existuje, jelikož byla vylepšena jejich efektivita, což je činí jedním z nejčistějších motorů na trhu.

V návaznosti na tuto poptávku, Honda přináší nové kompaktní a lehké motory GX50, které kombinujjí špičkové emise, nízkou spotřebu paliva, nízkou hlučnost a vibrace.

GX50 má špičkový poměr výkon-hmotnost 0.32 kW/kg, který je stejně dobrý jako mají běžné 2-taktní motory, ale s benefitem nižších emisí, lepší spotřeby paliva, nižší hlučnosti a vibrací.

Aby byl zdůrazněn jeho účel, GX50 je standardně vybaven papírovým vzduchovým filtrem, přičemž zachoval stejné prvky pro usnadnění údržby z motorů GX25/35, jako je kryt upevněný jedním šroubem a snadno otevíratelný kryt vzduchového filtru.

Specifický design motoru (“bridge guard’’) přináší několik výhod:
• Lepší stabilita a snížení omezzení rizika poškrábání krytu motoru, pokud je motor položen na něj;
• Nové identita ‘M4’ s moderním vzhledem a pocitem;
• Snadnější čištění a usnadnění vytvoření ‘integrovaného designu’ finálního výrobku (např. křovinořezu) “Powered by the GX50’’ (Poháněného GX50).


Doplněním nové GX50, Honda zamýšlí rozšířít škálu zákazníků pro M4 motory, což rovněž povede k navýšení prodejů motorů GX25/35.

 

Fotogalerie
  • GX50_křovinořez.png

Sociální sítě

Sledujte nás na sociálních sítích a neunikne Vám žádná z našich novinek a akcí.

Napište nám

Chcete se na něco zeptat nebo se s námi podělit o své zkušenosti?

Novinky e-mailem

Chtěli byste dostávat novinky e-mailem?
Přihlašte se k jejich odběru.
© Copyright 2018 Honda